Life & Beauty by Vica

Life & Beauty by Vica

Bemutatkozás

2018. július 22. - DolceVica Hungary

Sziasztok!

Vica vagyok és ez itt a DolceVica - Hungary.

Szeretettel üdvözlök mindenkit a blogon.

Szeretnék néhány mondatban, (vagy többen :) ) bemutatkozni és a bloggal kapcsolatos terveimről beszélni, hogy jobban el tudjátok dönteni, titeket érdekelhetnek-e majd a bejegyzések.

  • - Mi motivált?

Bevallom, már régóta szerettem volna elkezdeni, de sosem volt elég bátorságom ahhoz, hogy végül meg is tegyem az első lépést, az idevezető úton. Féltem, hogy csak egy újabb kudarcéléménnyel gazdagodom. Nem hittem magamban vagy abban, hogy bárkit is érdekelhet a mondandóm. Elég sok negatív dolog ért életem során, de nem olyan rég szerencsére eljött egy olyan pillanat, ami ráébresztett, hogy ez akkor sem mehet így tovább. Valamit tennem kell, valamit lépnem kell. El kell, hogy fogadjam magam, meg kell, hogy békéljek magammal. Szeretnem kell magam, minden tökéletlenségemmel, hibámmal együtt. Szerettem volna végre megtalálni a boldogságom, a szenvedélyem, a MOTIVÁCIÓM ahhoz, hogy igenis akarjak küzdeni és bízzak magamban. Hogy tudjam, bármit elérhetek, amit igazán akarok, hogy nem vagyok hasznavehetetlen...
Ahogy ez a tenniakarás úrrá lett rajtam, egyre tisztábban éreztem, hogy ez a blog meg fog valósulni.

  • - Mi a célja a blognak?

Szerettem volna és szeretném leküzdeni saját magam által állított, fejben létező korlátaimat, függetlenül attól, hogy ki és mit mond. Szeretnék segíteni másoknak, akik esetleg hasonló cipőben jártak/ járnak. Mivel ezt egy Lifestyle blognak terveztem, ezért nagyjából mindenről IS lesz szó. :) Lélek, motiváció és annak megtalálása, utazás, hobbi, szépségápolás, divat, szerelem, pasik, egyszóval tényleg bármire lehet majd számítani, ami egy ember életében előfordulhat és kellően érdekes és/vagy hasznos ahhoz, hogy írjon is róla az ember.

  • - Hogyan képzelem el?

Heti minimum 1 bejegyzést tervezek, de ez esetenként lehet több is, ha valami olyan rendkívüli dolog történik velem, amit semmiképp nem tudok magamban tartani. :)
Nagyon örülnék, ha sikerülne egy kisebb vagy akár nagyobb közösséget létrehozni, ahol közösen tudnánk motiválni és segíteni egymást minden téren, hogy mindenki megtalálhassa a saját útját/ helyét az életben. Már elkészült a blog Facebook oldala is, ami egyelőre még nem aktív, de hamarosan ott is nyomon tudjátok majd követni a blog tevékenységét.

  • - Ti hogyan képzelitek el?

Szeretném, ha ez az egész nem rólam, hanem rólunk szólna, így kérlek írjatok meg nekem minden építő jellegű kritikát, ötletet, témát, amiről esetleg hallanátok/ olvasnátok a későbbiekben.

Nagyon köszönöm előre is a támogatást, hamarosan jelentkezem egy újabb bejegyzéssel.


Csodálatos, szép estét mindenkinek és ne feledjétek a DolceVica igazi üzenetét, ami a Dolce Vita olasz életérzést hivatott szimbolizálni.
Tehát semmi búslakodás, kezdjétek el észrevenni az összes szépséget és csodát, ami körülvesz titeket, ha eddig nem tettétek volna. Ha pedig kicsit nehezebben megy, akkor se keseredjetek el, mert segítek!

 

XOXO

 

Vica

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dolcevicahungary.blog.hu/api/trackback/id/tr5514127885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása